sâmbătă, 11 februarie 2012

Budinca de tapioca cu dulceata

Va prezint un desert delicios care nu e complicat si e gata in 35 min.

BUDINCA DE TAPIOCA CU DULCEATA(de trandafiri, de cirese amare, de coacaze rosii sau gem de macese)

Ce va trebuie:
1/2 cana de tapioca (o gasiti la magazinul Plafar)
3 cani de lapte
1 ou
putin zahar vanilat sau esenta de vanilie
un praf de sare
si binenteles...dulceata:)
Am luat batranul ceaun si am pus laptele la fiert. Am adaugat granulele de tapioca.
Am lasat sa fiarba la foc mic si intre timp m-am ocupat de ou. Am separat galbenusul de albus.
Am amestecat galbenusul cu putin zahar vanilat. Tin sa mentionez ca evit sa mananc dulce foarte mult si, tinand cont ca la sfarsit adaugam dulceata, desertul nostru va fi destul de dulce. In loc de zahar vanilat puteti adauga esenta de vanilie si zahar sau numai esenta de vanilie.
Albusul l-am batut cu putina sare.

Nu uitati sa mestecati in tapioca din cand in cand pentru ca are tendinta de a se lipi la fiert. Daca se ingroasa repede si vi se pare ca nu mai are lichid sa fiarba, mai adaugati putin lapte din cand in cand. Tapioca trebuie sa fie la final transparenta.Dureaza in jur de 20-30 min sa fiarba.
Inchidem ochiul de la aragaz. Adaugam galbenusul si albusul si amestecam.

O turnam in boluri.
O lasam sa se racoreasca apoi adaugam dulceata (de cirese amare, de coacaze rosii, de trandafiri sau gem de macese)
Ornam cu putina frisca daca avem.

Va urez POFTA BUNA!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu